SHARE
Trupul neînsufleţit al miliardarului decedat Alin Popa a fost adus ieri după-amiază în Deva, pentru ca angajaţii companiei Edy Internatonal Spedition, pe care Alin Popa a înfiinţat-o şi a transformat-o în cea mai de succes firmă de transporturi din ţară, să îi aducă un ultim omagiu.Afacere de succes, născută din nimic

În mai locuiesc tatăl şi câteva dintre rudele mai îndepărtate ale miliardarului. Alin Popa îşi luase familia şi s-a mutat în Timişoara. Vecinii şi-l amintesc ca pe un om discret. Se laudă cu succesul pe care l-a avut acesta şi se declară şocaţi de împrejurările morţii sale. „Ne pare rău pentru el. Era tânăr şi putea face multe. A dat de lucru la sute de oameni”, spune Vasile, unul dintre foştii săi vecini. În apropiere de liceul din localitate, o vilă bine îngrijită a ţinut loc de sediu al companiei de transporturi înfiinţată de Alin Popa şi a fost casa unde acesta a locuit, până nu demult, cu soţia şi copilul său. Acum, construcţia are aerul de spaţiu pustiu, chiar dacă aici îşi mai desfăşoară activitatea câţiva angajaţi îmbrăcaţi la costum.Au primit interdicţia de a vorbi despre fostul lor patron. La fel de tăcuţi se arată şi apropiaţii de familia acestuia. În curtea unei vile situată la câteva străzi distanţă, se fac pregătiri intense pentru evenimentul care va avea loc sâmbătă. Alin Popa va fi înmormântat în cimitirul din localitate. Familia sa nu a vrut să vorbească despre el. Oamenii sunt şocaţi de cele întâmplate în urmă cu o zi, când miliardarul s-a prăpădit la volanul bolidului de lux, cu care gonea pe o şosea din apropierea Timişoarei.Se mutase în urmă cu câţiva ani în capitala Banatului, dar oamenii din Brad spun că se întorcea deseori în Brad. „Nu l-au schimbat banii”, asigură o vecină care trecuse curioasă prin faţa casei miliardarului. Mărirea şi decăderea miliardarului Alin Popa

Alin Popa (41 de ani) a început să facă avere imediat după Revoluţie, când avea mai puţin de 20 de ani. A lucrat, povestesc foştii săi vecini din Brad, ca vânzător la un aprozar, împreună cu mama şi tatăl său, apoi ca ospătar într-un bar, pe care l-a deţinut tatăl său.

La începutul anilor 1990, Popa deţinea două camioane, pe care le folosea la transportul de băuturi răcoritoare. A semnat un contract cu Pepsi, pentru a face distribuţie în zona Bradului, iar apoi, în anii 1994 – 1995, s-a înţeles cu compania Coca-Cola, pentru ceea ce urma să fie afacerea vieţii sale, în acelaşi domeniul al transporturilor. Cu timpul, firma distribuitoare a Coca-cola s-a extins şi a încheiat contracte cu alţi producători importanţi. În 2008, la începutul crizei, Alin Popa avea peste 1.700 de angajaţi, iar flota de camioane a Internaţional Spedition depăşea 1.100 de vehicule şi făcea transporturi de mărfuri în întreaga Europa. Criza economică l-a făcut să îşi reducă drastic cheltuielile. Compania a trecut prin restructurări şi a fost nevoită să renunţe la peste 400 de autovehicole. Chiar şi aşa, Edy International Spedition a rămas pe primul loc în topul transportatorilor români, având o cifră de afaceri de aproximativ 150.000.000 de euro.î

POVESTEA PE LARG AICI!

CITEŞTE ŞI:

Din ciclul MOARTEA, cea mereu surprinzătoare: Alin Popa, Edy Spedition, milioane de euro şi decesul în Mercedes S – Klasse

Related Posts: