SHARE
  • Clădirea stației CFR SImeria arată dezastruos, la fel și peroanele și „mobilierul” gării. Lucrurile se vor schimba pe măsură ce avansează lucrările la modernizarea căii ferate.

Construcţia noii magistrale feroviare din vestul ţării, pe tronsonul Gurasada – Simeria, va schimba atât situaţia nodului rutier Simeria, cât şi a clădirii staţiei şi a peroanelor sale. În prezent, spre deosebire de alte sectoare ale traseului de 41 de kilometri, la Simeria lucrările sunt abia la început. În zona gării se lucrează la căile ferate 4 şi 5, în ce clădirea principală a staţiei , peroanele şi pasarela nu au intrat încă în şantier.

Lucrările prevăd construirea şi modernizarea peronului din faţa clădirii de călători cu o lungime de 270 de metri şi o înălţime de 0,55 metri, a peronului dintre liniile 2 şi 3, cu o lungime de 400 de metri şi o înălţime de 0,55 metri şi a peronului între liniile 4 şi 5, cu dimensiuni similare. Cele două peroane intermediare vor fi prevăzute cu copertine în lungime de 300 de metri.

Continuarea pe adevarul.ro.

Related Posts: