SHARE

Nu am reuşit până acum să mă organizez astfel încât să nu resimt vraiştea în care mă zbat de multe ori, mai ales la ceas de seară, când plec spre casă, din Deva. Nu ajung niciodată devreme, dar oricum nu mă grăbeam :).

De obicei, nu am mari pentru timpul rămas din zi. Sunt mai mult legate de fotbal şi prieteni. Dar nici nu mi le fac, pentru că oricum nu cred că le-aş putea respecta, mai ales în ce priveşte ora la care mă duc “la culcare”.

Ar putea fi altfel? Se pare că da, spun specialiştii:) Am găsit un text interesant despre cum trebuie să arate finalul unei zile de muncă şi ce trebuie să facem pentru a alunga stressul cu care de obicei ne întoarcem acasă de la şi care ajunge uneori să ne strice .

Aşadar, cum ne punem ordine în viaţă?

1. Evaluăm lista lucrurilor de făcut… iar pe cele pe care le putem încheia rapid, nu le lăsăm pe mâine.
2. Stabilim programul, întâlnirile  şi priorităţile pe a doua zi.
3. Vorbim cu şefii şi colegii să fie totul ok înainte de a pleca acasă.
4. Curăţenie pe birou, în calculator, acte şi mailuri.
5. Găsim timpul de a reflecta la orele în care am fost ocupaţi cu lucrul.
6. Spunem la revedere!
7. Lăsăm o notă pozitivă celor cu care interacţionăm la serviciu.
8. Stingem luminile, deconectăm apartura.
9. Lăsăm stressul la uşă.
10. Mergem acasă.

Mie mi-au plăcut taskurile de mai sus, deşi probabil o să uit dintre ele. Mai multe despre ele, puteţi citi AICI!

Related Posts: